׳¦׳׳˜

הידעת? הדפדפן שהינך גולש ממנו אינו עדכני

הדפדפן שהינך גולש ממנו אינו עדכני ויתכן שהאתר אינו יעבוד בצורה טובה. הדפדפנים הנתמכים באתר הם:

לחץ על האיקונים למעבר לדף ההורדה של הדפדפן

סגירת חלונית אל תציג בשנית

בסגירת החלונית תועבר/י לאתר מותאם לדפדפן ויתכן כי חלק מהאתר לא יעבוד בצורה מיטבית

ועדת חריגים- מדור שכר לימוד

הדפסה דוא

 

ועדת חריגים

students reading
 

מהי ועדת חריגים?

 

וועדת חריגים הנה וועדה הדנה בבקשות אישיות של סטודנטים החורגות מהתקנות המפורסמות בנהלי התשלום באתר.

 

 

כיצד פונים לועדת חריגים?

פניה לועדה כרוכה בעלות דמי פניה בסך 100 ₪. ניתן לשלם דרך שירות המידע אישי.

לאחר התשלום, יש להעביר את הפניה לועדה דרך מערכת הפניות:

צוות מטפל ← מדור שכר לימוד

סיווג פניה ← כללי ← פניה לוועדת חריגים

יש לפרט את הסיבות לבקשה החריגה וכן לצרף אישורים ומסמכים התומכים בבקשתך.

בפניה לוועדה בעקבות תקלה טכנית, יש לצרף אישור פתיחת פניה בנושא התקלה למחלקה הרלוונטית מיום זיהוי התקלה.

ללא אישורים מתאימים הבקשה, תידחה על הסף.

העברת אישורים תתאפשר באופן הבא:

1. ניתן לסרוק ולצרף לפניה במערכת הפניות.

2. ניתן להעביר בפקס: 03-9066258 ולודא הגעה במערכת הפניות.
במקרה של העברה בפקס יש לציין על כל דף את שם הסטודנט ומספר ת.ז. וכן את מספר הפניה לוועדת חריגים. כמו כן, בפניה עצמה יש לציין מספר העמודים שנשלחו בפקס.

 

דגשים

ערעור על החלטת הוועדה ניתן להגיש פעם אחת בלבד ורק בצרוף אישורים חדשים.
לצורך ערעור על החלטת הוועדה יש לפתוח פניה נוספת במערכת הפניות.

לתשומת ליבך, הטיפול בפניות לוועדת חריגים מתבצע לפי סדר הפניות ואורך כחודשיים.
כל עוד לא התקבלה תשובה מהוועדה, החיוב הכספי נשאר בתוקף על פי נהלי המוסד.

 

עדכון אחרון ב-חמישי, 06 נובמבר 2014 16:44
 

 

ברוכים הבאים לאתר אוניברסיטת אריאל בשומרון לכל צורכי הנגישות יש ללחוץ על כפתור הנגישות למעלה