שנת תשע"א הוכרזה במרכז האוניברסיטאי כשנת השירות. כדי להיערך לעניין, בדקנו בקרב הסטודנטים שלנו באמצעות סקר מקיף, מה עמדתם ביחס לשירותים הניתנים להם על ידי מערך המנהלה. קפה ומאפה שהוענק לכל משתתף הביא להכפלת מספר העונים לשאלון.

משתפרים בשירות לסטודנט

ארבעת התחומים החשובים ביותר בנושא השירות בעיני הסטודנטים הם (בסדר יורד):

רמת הוראה - 82%. תחום זה נסקר בסקר נפרד, שאת תוצאותיו ניתן לראות כאן.

הזמינות והשירות של צוות המנהלי

הספרייה על מגוון הכותרים וחומרי העזר

שירותי הצילום.

תוצאות הסקר מראים, כי בשנת הלימודים תש"ע חלה עלייה בשביעות הרצון משירותי המנהלה ברוב התחומים. עלייה זו משקפת את המאמצים וההשקעה הרבה של כל נותני השירות, ופרי מאמצים של כל אחד ואחת מן העובדים באגפים ובמחלקות השונות.

הקשבנו - שיפרנו!

במהלך שנת הלימודים תש"ע בוצעו שיפורים רבים, לרווחת הסטודנטים:

5 מתחמי פנאי הוקמו בשטח המעונות

צוירו ציורי קיר כדי להעניק למתחם מראה צבעוני ורענן

נפתחה מכבסה חשדה

הושק מתחם חנויות בבניין המעונות החדש

הוצבו עמדות מיקרו-גל ומיני בר, לחימום ארוחות וגישה למים קרים וחמים

ברחבי הקמפוס הוקמו פינות ישיבה מספסלי קק"ל

מערכת שאלות ותשובות זמינה 24 שעות ביממה

לו"ז תקופת הלימודים שונה

עמדות ממוחשבות לשירותים אינטרנטיים יוצבו ברחבי הקמפוס, בשיתוף עם בנק הפועלים

ומעתה ניתן לגלוש לאתר המרכז האוניברסיטאי באמצעות מכשירים סלולאריים - דור 3.

לצפייה בפרויקטים השונים - לחץ/י כאן.

5_segel


 

המשך

עדכון אחרון (חמישי, 21 אוקטובר 2010 12:10)