חדש במשאבי אנוש


חדש בקמפוס     


אוניברסיטת אריאל גדלה ומתפתחת באופן מתמיד. אנו שמחים לברך את העובדים החדשים שהצטרפו למשפחה המתרחבת. ריכזנו עבורכם רשימה כדי שתוכלו להכיר את השמות והפרצופים.

למצגת לחצו כאן.

 

עדכון: עידית גואטה

 

מהנעשה בתחום ההדרכה והפתוח הארגוני

  • רכזות הסטודנטים בכל המחלקות האקדמיות השתתפו בסדנאות בתחום השירות. הסדנאות הועברו ע"י המרכז הישראלי לניהול. על פי משובי המשתתפים, הסדנאות היו מוצלחות ותרמו רבות לעבודת הרכזות.
  • עובדי המנהלה הוזמנו להשתתף בקורסים בתוכנות אופיס 2010 השונות. בימים אלו, הסתיים המחזור הראשון של הקורסים והחל סבב נוסף. בכלל הקורסים אמורים להשתתף כ-200 עובדים שמרחיבים את הידע שלהם בתוכנות:
    • Word
    • Excel למתחילים ומתקדמים
    • Outlook

    התגובות לקורסים חיוביות ביותר והעובדים מדווחים על שביעות רצון גבוהה, על שדרוג הידע שלהם וייעול העבודה בתוכנות אלה.

  • מרכז שירות לסטודנט קיים יום אוריינטציה לעובדים. המפגש כלל עדכונים שונים מהנעשה במדורים השונים, ריענון נהלים, סיור באתרים מעניינים בקמפוס ועוד.
  • פורום חדש הושק במסגרת הפורומים לבעלי תפקידים בארגון. הפורום מיועד לרכזים הבכירים בכל המחלקות האקדמיות. במסגרת המפגשים יוגדרו תפקידי הרכז הבכיר על מגוון משימותיו במחלקה ובפקולטה והרכזים יוכשרו כחונכים במחלקות לרכזים חדשים. כמו כן, יעברו הרכזים הבכירים הדרכות פנים ארגוניות בתחומי משאבי אנוש אשר יסייעו להם בתפקידיהם הקודמים והחדשים.
  • עובדי מחלקת הכספים יצאו ליום עיון בנושא: "סגנונות אישיות ותקשורת בסביבת העבודה" במרכז יוניברסיטי להדרכה שבסינמה סיטי.   

 

כתבה: איילת גבע


alt חזור