כ- 1100 מועמדים ויתרו על שנת בוקר מאוחרת, והגיעו ליום הפתוח האחרון המתקיים לפני פתיחת שנת הלימודים תשע"א, שהתקיים בסוף חודש יולי. יעד ההגעה ליום הפתוח עמד על 980 משתתפים. 433 מועמדים שילמו דמי רישום (זאת לעומת 320 בלבד ביום הפתוח המקביל אשתקד), ו- 310 שילמו מקדמות שכר לימוד (לעומת 190 אשתקד).

 

במהלך השנה מתקיימים שלושה ימים פתוחים: הראשון שבהם, המתקיים בינואר, נועד למעוניינים להירשם לשנת הלימודים הבאה ולהרשמה מאוחרת לסמסטר אביב; השני, המתקיים בחודש מאי, מיועד בעיקרו למעוניינים ברישום ללימודים לשנת הלימודים הבאה, והאחרון שבהם מיועד למעוניינים בהרשמה מאוחרת ללימודים. ביחס לימים פתוחים בשנים קודמות, נרשם מספר שיא הן של משתתפים והן של נרשמים ומשלמי מקדמות.

 

מעט נתונים

 

לקראת היום הפתוח מושקעים משאבים ומאמצים רבים, ולשם הצלחתו מגויסים למשימה מנהלי הארגון, הדיקנים, ראשי המחלקות והסגל המנהלי במחלקות הלימוד השונות - באקדמיה, בהנדסאים ובמכינה, ראשי המנהל, ועובדי יחידות הדקנט, מעונות, אחזקה, מנהלה, ביטחון, תחבורה, מרשם וקבלה, שכר לימוד, מחשבים וכן השיווק. בסך הכל עובדים ביום פתוח, המתקיים תמיד בימי ו', כ- 200 עובדים.

 

במהלך היום התקיימו 22 הרצאות על-ידי ראשי מחלקות, אנשי סגל בכירים ונציגי הדקנט. 76 ייעוצים לבחירת קריירה ניתנו על-ידי צוות מרכז "עתיד" לייעוץ לימודי ותעסוקתי - מנהלתו, הפסיכולוגית התעסוקתית מיכל פוני, ושישה סטאז'רים מן המסלול לתואר שני בפסיכולוגיה ארגונית-חברתית-תעסוקתית. 26 ייעוצים נוספים נקבעו לאחר היום הפתוח. 11 סיורים יצאו לביקור במעבדות המחלקות, אולפני בית הספר לתקשורת, בית הספר לארכיטקטורה ומתחם המעונות, ו-13 אוטובוסים הסיעו לאריאל מועמדים ללימודים מרחבי הארץ: מחדרה בצפון ועד ראשון לציון בדרום, מתל אביב במערב ועד ירושלים במזרח. לקראת היום הפתוח הוזמנו 200 כריכים עבור העובדים, 420 בקבוקי שתייה להרוויית צמאונם של הנוכחים, ו-2400 מיני מאפה להסעדת המועמדים ללימודים. 45 ילדי עובדים ניצלו את יום הכייף שאורגן על ידי האגף למשאבי אנוש, ובילו באותה עת את זמנם ב"אריאל ספורט סנטר".

 

איך עשינו זאת?

 

לקראת היום הפתוח התקיימו הדרכות (בשבע קבוצות) לכל העובדים שהשתתפו ביום הפתוח, שבהן התחברנו כולנו ליעדי המוסד בכלל, וליעדי היום הפתוח בפרט. כמו כן נחשף בפני העובדים המאמץ השיווקי שהושקע להשגת היעדים, באמצעות קמפיין בולט שבמרכזו עמד השירות הייחודי להכוון תעסוקתי. הקמפיין כלל באנרים באתרי אינטרנט מרכזיים  שהוביל לשאלון הכוון למועמדים . דיוור מקוון נשלח ללמעלה מ-10,000 רשומות, ושודרו ארבעה סוגי תשדירי רדיו שונים בגלי צה"ל ובגלגל"צ (מכינה, תואר ראשון, תואר שני, מסלול עובדים). מכיוון שעל פי חוק גלי צה"ל לא ניתן לפרסם באמצעות שידורי התחנה את הלימודים לתואר הנדסאי, נשלחו באנרים סלולאריים לשיווק המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה. בנוסף, הפיץ אגף השיווק פנייה אישית לכלל הסטודנטים והמועמדים במוסד, אשר הזמינה אותם להזמין את חבריהם לקחת חלק באקדמיה פורצת דרך.

 

היום הפתוח הבא יתקיים ב-14 לינואר 2011.

 

1

אחד מדוכני המידע

 

 

חזור  

עדכון אחרון (שלישי, 21 ינואר 2014 16:33)