׳¦׳׳˜

הידעת? הדפדפן שהינך גולש ממנו אינו עדכני

הדפדפן שהינך גולש ממנו אינו עדכני ויתכן שהאתר אינו יעבוד בצורה טובה. הדפדפנים הנתמכים באתר הם:

לחץ על האיקונים למעבר לדף ההורדה של הדפדפן

סגירת חלונית אל תציג בשנית

בסגירת החלונית תועבר/י לאתר מותאם לדפדפן ויתכן כי חלק מהאתר לא יעבוד בצורה מיטבית

אופן הגשת הבקשה למדור מעמד הסטודנט

הדפסה דוא

 **** לפני תחילת התהליך עליך לבדוק את זכאותך להגשת הבקשה.

הגשת הבקשה למועד נוסף/מיוחד תתבצע באופן מקוון בלבד. –

מומלץ לצפות בסרטון הדגמה.

עליך לפעול על פי השלבים הבאים:

כניסה למערכת המידע האישי.

בחר בסרגל העליון "אפשרויות נוספות" ולחץ על "בקשות וערעורים".

בחירת הפורום המתאים.

בחירת סיבת ההיעדרות

ציון מועד ההיעדרות

פתיחת רשימת בחינות

בחירת המקצוע המבוקש מתוך הרשימה בה יופיעו רק המקצועות בהם הינך רשאי להגיש בקשה.

פירוט הבקשה עבור הקורס הנבחר בלבד.

צירוף קובץ- יש להגיש את המסמכים הרלוונטים המאשרים את סיבת הבקשה, לפירוט.

בסיום התהליך לחץ על שלח.

 

 

שים לב!!!

   אם ברצונך להגיש בקשה נוספת עליך לחזור על התהליך מחדש.

   בכל בקשה שהוגשה יטופל אך ורק הקורס הספציפי שנבחר מתוך הרשימה במהלך הגשת הבקשה.

   לא יטופלו בקשות לגבי קורסים אחרים מזה שנבחר גם אם יפורטו במשבצת המלל.

   במידה ואיך רואה את הקורס הרצוי יש להגיש בקשה חדשה עבור הקורס המתאים,

   ע"י בחירת האפשרות "אחר" בלשונית "סיבת הבקשה".

   במידה וגם אז לא מופיע הקורס הרצוי יש לפנות לפורום חריגים.

העברת מסמכים

במידה ולא צירפת את המסמכים תוך כדי הגשת הבקשה, לרשותך 2 אפשרויות נוספות:

  1. שליחת המסמכים לפקס שמספרו:  03-9765746.
  2. הגשת המסמכים בתיבת הפניות הנמצאת בבניין מספר 3 בכניסה שנמצאת צמוד לדואר, קומה א'.

* לתשומת ליבך יש להגיש את המסמכים תוך 5 ימי עבודה מתאריך הגשת הבקשה.

* בקשה שלא תלווה בכל המסמכים הרלוונטיים תידחה.

 

  מדור מעמד הסטודנט מאחל לכל הסטודנטים הצלחה בבחינות!!
   
עדכון אחרון ב-שני, 19 אוקטובר 2015 13:52
 

 

ברוכים הבאים לאתר אוניברסיטת אריאל בשומרון לכל צורכי הנגישות יש ללחוץ על כפתור הנגישות למעלה