אודות המזכירות האקדמית

המזכירות האקדמית הינה זרוע  מנהלית, האחראית ליישום החלטות הסנאט והוועדות השונות, במחלקות הלימוד.

עוסקת בתיאום והובלת מנגנוני התמיכה המנהליים במערך הלימודים באוניברסיטה לסטודנטים ולסגל ההוראה, ומאפשרת רציפות והמשכיות בפעילות הלמידה האקדמית.

חזון

הובלת מנגנוני התמיכה בלימודים האקדמיים לסטודנטים ולסגל
במתן שרות מעולה, נגיש וחדשני.

ערכים

מוכוונים לצרכי הלקוח
ממקסמים משאבים
מטפחים פרויקטים ומנהלים אותם
כל אחד יכול ליזום
חושבים מחוץ לקופסה
פועלים כצוות מאוחד
ממנפים מכשולים ללמידה

DNA

מסירות, שירותיות ונועם הליכות
הוגנות
יושרה, לויאליות, שקיפות, מוסר עבודה גבוה.
מקצועיות
יכולות אינטלקטואליות וביצועיות גבוהות, להט לעשייה, להובלת שינויים ורצון להיטיב, חריצות ועמידה בלוחות זמנים.

נושאים

עיסוק

מרכזיים

מתן שרות איכותי ללקוחותינו – סגל וסטודנטים.

​קליטת סטודנטים ושימור לקוחות.
סיוע והקמה של תכניות חדשות.
תכנון תכניות לימוד מיטביות תוך מקסום משאבים.
ייזום תהליכי עבודה חדשניים ויצירת סטנדרטיזציה.

ניהול ידע וזיכרון ארגוני- אמין ומקצועי, המסייע בקבלת החלטות אסטרטגיות.