ד"ר עפרית קול

חברת סגל בכיר בבית הספר לתקשורת. מרצה בנושאי השיווק בביה"ס לתקשורת במסלולים תקשורת אסטרטגית ותקשורת דיגיטלית.

מתמחה בהתנהגות צרכנים בעידן דיגיטלי. חוקרת את השפעת הרשתות החברתיות על חיפוש מידע צרכני וקניה און-ליין. מעבירה קורסים בשיווק החל מהיסודות (מבוא לשיווק והתנהגות צרכנים) ועד לקורסים מתקדמים בשיווק (סדנאות בשיווק באינטרנט ושיווק דיגיטלי, שיווק מבוסס דאטה ועוד). בנוסף, מרצה בתכנית לתואר שני במנהל עסקים וכן מרצה בביה"ס למנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. 

בעלת ניסיון מקצועי רב בתפקידי מפתח בשיווק. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת שיווק חטיבת מוצרי הספיגה (חיתולי האגיס, קוטקס ועוד) של חוגלה-קימברלי. עוסקת בנוסף בייעוץ שיווקי לחברות וארגונים.