שני חדד

חדד עוסקת בתחום הדיגיטל וחווית המשתמש מזה 15 שנים ומתמחה ב-HCI ופיצוח מסעות לקוח דיגיטליים ייחודיים. כאחת שהייתה ועודנה שותפה במספר מיזמים, חדד מכירה היטב את כל ההתמודדויות והכאבים שחווים יזמים מתחילים ומנוסים כאחד ובקורס תכנון מיזמי אינטרנט ואפיון חווית משתמש בעולם דיגיטלי, אותו היא מובילה במוסד זה השנה השלישית – משלבת מתוך ניסיונה האישי בעולמות הפיתוח העסקי, מערכות היחסים בין משתמשים לממשקים דיגיטליים ונדבכי השיווק והמיתוג בבניית מיזם דיגיטלי. כיום, חדד היא הבעלים של סוכנות הקריאייטיב Brainnu ובעלת הסמכת MBA בתקשורת אינטראקטיבית, אסטרטגיה ויזמות.