כניסה ועבודה – מערכת הפניות

לכניסה אל מערכת הפניות יש ללחוץ באתר הבית/כל אתר של אוניברסיטת אריאל על:

בתפריט העליון ◄ מערכת הפניות

בחלון שנפתח הקלד את תעודת הזהות שלך והסיסמה.

במידה ושכחת סיסמה יש ללחוץ על "שכחת סיסמה"

במידה וזו כניסתך הראשונה יש ללחוץ על "משתמש חדש" ולמלא את כל הפרטים המתבקשים.

לתקלות יש לפנות בטלפון 03-9755871 בין השעות 10-17

לאחר כניסה ניתן למצוא את המסך הבא:

zamm

במסך זה ניתן לצפות בפניות פתוחות שנמצאות בטיפול כרגע ובפניות סגורות שטיפולן הסתיים.

תחת עדכון פרטים ניתן לשנות סיסמה ופרטים אישיים

תחת בקשה לתו חניה/כניסה לרכב ניתן להגיש בקשה לתו חנייה שנתי או חריג

כמו כן ניתן לפתוח פנייה חדשה ע"י לחיצה על "פתיחת פנייה".

לאחר לחיצה על פתיחת פנייה יש לבחור את הצוות המטפל ואת סיווג הפנייה המתאים לתקלה אותה אתם מבקשים לדווח.

בחלון פרוט הפנייה יש להזין את כל פרטיכם ואת תיאור התקלה כולל מיקומה. ראו צילום מסך מצורף

tzmm Request