בקרת שירות ואיכות
ראש מדור: לירון משולם

מדור בקרה ואיכות השירות – נותן מענה לשיפור השירות וטיפול בבעיות מקבלי השירות.המדור פועל במסגרת היחידה לביקורת פנים ואגף למנהל ומשאבי אנוש.

במתן השירות אנו מתחייבים להתייחס בכבוד ובפתיחות למקבלי השירות, להקשיב ולהעניק תשומת לב אישית .

כחלק מתפישת השירות נשאף תמיד ללמוד ולשפר את יכולתנו , להעניק תחושת שייכות למקבלי השירות .

קבלת קהל

בתיאום טלפוני

מענה טלפוני

ימים א' – ד' בין השעות 8:00-16:30

יום ה' בין השעות 8:00-15:30

עו"ס לירון משולם

ראש מדור