אודות המדור

מדור גיוס והדרכה מלווה את תהליכי הגיוס והקליטה של כלל עובדי המנהלה והמועמדים למשרות המנהליות השונות באוניברסיטת אריאל בשומרון.

המדור מרכז את צורכי הגיוס של היחידות השונות, בודק את הדרישות אל מול התקן, דואג לפרסום המשרות במקורות גיוס מגוונים ומלווה את המועמדים והמנהלים בתהליך המיון.

אנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח כלים מקצועיים אשר יאפשרו הן למועמד והן למנהלים המגייסים תהליך גיוס מהיר ואיכותי תוך הקפדה על שירות יעיל ומקצועי ויחס אישי.

כל מועמד אשר מתחיל לעבוד באוניברסיטה עובר תהליך קליטה מסודר המאפשר השתלבות מהירה והתחלת עבודה נעימה ללא עיכובים.

כגורם המייעץ למחלקות השונות ומלווה את עובדי המנהלה בתהליכים שונים, אנו מעודדים עובדים להתקדם בארגון, להגיש מועמדות לתפקידים מתקדמים ואף מלווים את תהליכי הניוד אל מול המחלקות השונות.

במסגרת תפקידנו בהדרכה ובפיתוח הארגוני אנו שואפים לקדם ולטפח את עובדי המנהלה כמשאב אנושי איכותי. אנו מעודדים למידה ומציעים לעובדינו מגוון הדרכות, ימי עיון וקורסים מקצועיים.

אנו מובילים תהליכי הערכת עובדים ומידי שנה מקיימים אירוע מיוחד בו אנו מוקירים את עובדי המנהלה המצטיינים בטקס ייחודי.

בנוסף, המדור עוסק במתן שירותי רווחה מגוונים לעובד: סיוע סוציאלי, כלכלי או פסיכולוגי בעת הצורך (טיפול הניתן באופן דיסקרטי לחלוטין) ותמיכה בעובדים הנעדרים עקב מחלה ממושכת או אבל ל"ע. אנו נמצאים פה עבור העובדים גם בעתות שמחה ונהנים להעניק לעובדינו מתנות לאירועים אישיים משמחים.

מעבר למדור רווחה

קבלת קהל ומענה טלפוני

ימים א' – ד' בין השעות 8:00-16:30

יום ה' בין השעות 8:00-15:30

קמפוס מילקן (עליון), בניין הנהלה (3א'), קומה כניסה , חדר  3.1.10א

איילת גבע

ראש מנהל גיוס והדרכה

פנינית בן עיון

ראש מדור גיוס

אסתר אביטל

רכזת הדרכה וגיוס