דיווח קבלת סחורה בפורטל

לא מעט פעמים אתם החוקרים מקבלים מיילים ממחלקת רכש מדעי עם בקשה להגיע לחתום על חשבוניות באופן דחוף.

הגיע הזמן שנחסוך את ההליכות והזמן ונציע לכם, החוקרים, אופציה שקיימת ונחדד את השימוש בה – דיווח קבלת סחורה בפורטל.

ראו בבקשה את ההסבר המפורט:

שימו לב, על כל הזמנה יש לבצע דיווח קבלת סחורה. אין לאחד מספר הזמנות לדיווח אחד!!!!

 

במסך זה תוכל/י לדווח על סחורה / שירות שקיבלת.

מסך דיווח קבלת סחורה
  • חברה – יש לבחור מתוך רשימת החברות. 
  • סווג דרישה – יש לבחור מתוך הרשימה. 
  • ספק – יש לבחור ספק מתוך רשימת הספקים. 
  • הזמנה – יש לבחור הזמנה מתוך רשימת הזמנות הרכש הפתוחות. 
  • תאריך קבלה – יש לבחור מתוך התאריכון את תאריך הקבלה של הסחורה / שירות. 
  • כפתור 'הצג' – לחיצה על הכפתור תציג את כל שורות ההזמנות העונות לבחירה שהקלדת. 
  • תתקבל טבלה המכילה את כל ההזמנות הפתוחות שיש להן יתרה לקבלה:
  • מספר הזמנה- מספר הזמנת הרכש
  • מספר דרישת הרכש – לחיצה על מספר הדרישה תציג את תדפיס דרישת הרכש.
  • תאור דרישה – מציג את הפרטים מכותרת הדרישה.
  • מק"ט – מקט שורת הדרישה
  • תאור מק"ט
  • כמות מוזמנת – הכמות שהוזמנה.
  • יתרה לקבלה- הכמות שנותרה לקבלה מסך ההזמנה.
  • כמות שהתקבלה – יש למלא כמות חיובית )לא ניתן יהיה לכתוב כמות הגדולה מהיתרה לקבלה(.
  • כפתור 'בטל' – ימחק את כל הנתונים שהזנת.
  • כפתור 'שמור' – תשמור את הנתונים שהוזנו.

במידה והייתה שגיאה בהקלדת הנתונים תתקבל הודעה בדבר השגיאה.