סטודנטים

אגף הבחינות

סטודנטים

Slider

מענה טלפוני עבור סטודנטים

 ימים א '- ה': בין השעות 10:00 – 12:00 : ל 03-9755826

דרכי הפניה בנושאים הקשורים לבחינות:

  1. בירורים בנושאים של מועדים מיוחדים / נוספים, יש לפנות ל מדור מעמד הסטודנט  באמצעות  אתר מידע אישי .
  2. בנושאים כספיים יש לפנות ל מדור שכר לימוד  דרך  מערכת הפניות .
  3. פניות בנושאים של חיוב דמי טיפול (רישום למועד ב '), בקשות וערעורים וועדת חריגים. ניתן להגיש בקשות אלו דרך פורום בשירות ה מידע האישי  \  סרטון הדרכה להגשת בקשה .
  4. בנושאים נוספים הקשורים לבחינות, יש לפנות למחלקות הלימוד דרך  מערכת הפניות .
  5. חלה חובה על כל סטודנט המבקש להבחן במועד ב' להירשם באמצעות אתר מידע אישי או האפליקציה ללא קשר לתוצאות של מועד א' (נכשל, לא נבחן, משפר ציון).

         חדש !!! 

                    ניתן להפיק אישור נוכחות בבחינה מרגע קבלת הציון, באמצעות המידע האישי.

                    מידע אישי -> דף ציונים -> לחיצה על אייקון המדפסת המופיע ליד כל ציון.