סטודנטים

מענה טלפוני עבור סטודנטים

 ימים א '- ה': בין השעות 10:00 – 12:00 : ל 03-9076578

דרכי הפניה בנושאים הקשורים לבחינות:

  1. בירורים בנושאים של מועדים מיוחדים / נוספים, יש לפנות ל מדור מעמד הסטודנט  באמצעות  אתר מידע אישי .
  2. בנושאים כספיים יש לפנות ל מדור שכר לימוד  דרך  מערכת הפניות .
  3. פניות בנושאים של חיוב דמי טיפול (רישום למועד ב '), בקשות וערעורים וועדת חריגים. ניתן להגיש בקשות אלו דרך פורום בשירות ה מידע האישי  \  סרטון הדרכה להגשת בקשה .
  4. בנושאים נוספים הקשורים לבחינות, יש לפנות למחלקות הלימוד דרך  מערכת הפניות .
  5. חלה חובה על כל סטודנט המבקש להבחן במועד ב' להירשם באמצעות אתר מידע אישי או האפליקציה ללא קשר לתוצאות של מועד א' (נכשל, לא נבחן, משפר ציון).

 

הנחיות לבחינות מקוונות – 

להלן מדריך לסטודנט לביצוע בחינה מקוונת